| Strona główna Forum dyskusyjne Tablica ogłoszeń Czat room Współpraca Reklama Kontakt
Koszalin, eKoszalin, portal mieszkancow Koszalina i okolic, Forum
Dzisiaj jest 19 kwie 2018, o 22:49

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


NA NASZYM PORTALU MOŻNA PISAĆ BEZ KONIECZNOŚCI REJESTROWANIA SIĘ - ZAPRASZAMY.

 



Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Post: 20 lip 2008, o 14:03 
Polećcie fajny zespół lub dj-a na wesele :)


Zgłoś ten post
Na górę
  
Odpowiedz z cytatem  

Asystent

 Tytuł: Może tu jest to, czego szukasz:                                        Napisane:   dziś

Asystent forum



 

Dołączył(a): 12 paź 2007
11:30 am
Posty: 1000
Lokalizacja: Słupsk

Góra
Post: 29 lip 2008, o 13:31 
Ja znam tylko zespół "Iluzjon". Moim zdaniem bardzo fajnie grają.


Zgłoś ten post
Na górę
  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 8 sie 2008, o 07:42 
Popieram kolegę wyżej zespół Iluzjon jest super a tutaj link do ich strony http://www.iluzjon.xt.pl pozdrawiam


Zgłoś ten post
Na górę
  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 8 sie 2008, o 15:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2008, o 23:35
Posty: 8
Lokalizacja: Słupsk
Ja z kolei proponuję zespół Amados, tez fajnie grają.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 27 lis 2008, o 13:44 
Żeby znaleźć dobry zespół trzeba troszkę poszperać.Ja zanim wybrałem
przesłuchałem z 10 kapel i na swoje weselicho wybrałem zespół Fantazja z Ustki i jestem im wdzięczny do końca życia.Daje sobie za nich głowe uciąć - grają świetnie,konkursy robią takie że boki można zrywać.Dwóch chłopaków i dziewczyna
+ dobrałem na specjalne życzenie saksofon.Szukajcie tego zespołu a nie
zawiedziecie się.Pozdrawiam


Zgłoś ten post
Na górę
  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 25 cze 2009, o 22:36 
Czy ktos zna jakis fajnie grajacy zespol na wesele ze Slupska badz okolic???????????

Prosze o jakies opinie, kontakty.


Zgłoś ten post
Na górę
  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 14 lip 2009, o 22:10 
znam świetny zespół AMADOS na wesele super


Zgłoś ten post
Na górę
  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 26 lip 2009, o 14:58 
a macie jakie sambitniejsze propozycje, na przyklad jakby ktos nie lubil disko polo??


Zgłoś ten post
Na górę
  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 26 lip 2009, o 20:33 
j.w. wypisane tytaj zespoly to klimat biesiadny, disco polowy itp. konkursy nie z tej epoki(macanie po nosie czy jajko przez nogawke). Wiec szukajcie bardziej ambitniejszych zespolow a nawet "DJ" wodzirej.


Zgłoś ten post
Na górę
  
Odpowiedz z cytatem  
Post: 27 sie 2009, o 15:50 
Sprawdzony i godny polecenia jest Dj - Wodzirej Paweł Tutka (609-536-839)


Zgłoś ten post
Na górę
  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 5 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:




Portal Finansowy





cron



Redakcja portalu nie bierze odpowiedzialności za treść postów i ogłoszeń. Należą one do osób, które je zamieciły.

© 2009 - 2014 www.eKoszalin.com - All Rights Reserved / Wszelkie prawa zastrzeżone
Powered by phpBB



Ciekawe portale europejskie:
eBelgia.com | eFrancja.com | eHolandia.com | eHiszpania.com | eNorwegia.com | eNiemcy.com | eSzwecja.com | Mardyt.net
GBritain.net | eLondyn.com | eSzkocja.com | eIrlandia.com | GBritain.biz | eLondyn.net | eDublin.net | eAnglia.net
Inne ciekawe strony:
eSlupsk.com | eKoszalin.com | ePraca.net | eMieszkanie.net | eZdrowie.net | ePsycholog.net | KupSprzedaj.net | eSlupsk.net
PolBird.com | SklepFM.com | RajPrezentow.pl | MazNaZlecenie.pl | ZonaNaZlecenie.pl